ارسال فوری تهران 2 ساعته و شهرستان 48 ساعته / ساعت کاری فروشگاه 10 الی 18

دوربین مداربسته سیم کارت خور LTE 4G

بهترین دوربین مداربسته سیم کارت خور

دوربین مداربسته سیم کارت خور یکی از محصولات جدید تیم نسل جدید دوربین های بیسیم می باشد،که بسیاری از مشتریان ما مشکل تهیه مودم داشتند،که به وسیله ی این دوربین های مداربسته بیسیم سیمکارتی می توانید هر سیم کارتی را به راحتی وصل کرده و از تصویر دوربین ها از راه دور لذت ببرید و با توجه به نیاز مشتریانمان محصولاتی را در نظر گرفته ایم که در این صفحه مشاهده می کنید.

دوربین های سیمکارت خور 4g

 

انتقال تصویر دوربین مداربسته سیم کارتی

دوربین چرخشی سیمکارتی 4g از انتقال تصویر بسیار پر سرعتی برخوردار هستند که شما با هر اپراتور سیم کارتی از جمله همراه اول،ایرانسل،رایتل و ..  می توانید دوربین را راه اندازی کنید و استفاده کنید.

یکی از نکات مثبت این دوربین ها انتقال تصویر پر سرعت می باشد که در  دوربین مداربسته بیسیم وای فای تاخیر انتقال تصویر 10 الی 20 ثانیه دارند اما ما با این دوربین های ما انتقال تصویر دوربین ها را به 0.5 نیم ثانیه کاهش دادیم تا شما از سرعت بالاتری در انتقال تصویر و هشدار های دستگاه از جمله : دزدگیر دوربین ها یا بازپخش پوشه های ذخیره سازی شده برروی رم  یا کنترل دستگاه از راه دور داشته باشید.

دوربین های سیمکارت خور چرخشی و خورشیدی

قیمت دوربین سیم کارت خور

دوربین مداربسته سیم کارت خور به دلیل قابلیت هایی که به آن اضافه شده است، قیمت بالاتر و بیشتری نسبت به دوربین های مداربسته معمولی دارد . شما با خرید دوربین مداربسته سیم کارت خور از امکانات بیشتری برخوردار خواهید بود . از جمله این امکانات می توان به انتقال تصویر بدون نیاز به مودم اینترنت و تنها از طریق سیم کارت و ارسال تصاویر با تاخیر بسیار کم ، پشتیبانی از سیم کارت 4G و… اشاره کرد . و هر کدام از این ویژگی ها را می توان در دوربین سیم کارت خورمشاهده کرد که بر قیمت دوربین های سیم کارتی تاثیر می گذارد. همچنین در بعضی دوربین های سیم کارتی امکانات و ویژگی های اضافه تری نیز وجود دارد که قیمت و بهای دوربین را بیشتر می کند مانند لنز پرقدرت یا پروژکتورهای قوی و ضدآب بودن و امکانات دیگر. برای خرید بهترین نوع دوربین با ویژگی مورد نیاز شما می توانید از تیم ما مشاوره بگیرید.

انواع دوربین مداربسته سیم کارت خور

دوربین های مداربسته سیم کارت خور انواع مختلف دارند. هر کدام از مدل های دوربین مداربسته سیم کارتی قابلیت های متفاوتی و متنوعی دارند . برای مثال بعضی از دوربین ها برای فضاهای بیرونی ساخته شده اند ، مناسب محیط بیرون اند و ضد آب و گرد و غبار هستند .اما بعضی مدل ها برای فضاهای داخلی اند و نمی توان آن ها را در معرض باران و گردوغبار گذاشت . برخی از مدل های سیم کارت خور دارای زوم  تا 10x هستند که شما می توانید تصاویر را تا حد زیادی بزرگ کنید و روی تصویر خود زوم کنید حتی مدل های دوربین مینی اسپید دام را شما می توانید از راه دور چرخش چپ راست و بالا و پایین دهید. مدل های مختلف دارای کیفیت تصویر متفاوت نیز هستند . بعضی از دوربین های سیم کارتی دارای کیفیت تصویر 5 مگا پیکسل اند . علاوه بر این تفاوت ها و ویژگی های مختلف ، مدل های متنوع دیگری نیز هستند که قابلیت های متفاوت دیگری نیز دارند که شما می توانید اطلاعات همه این محصولات متنوع را در سایت ما خوانده و با آگاهی بالا آنچه که نیاز دارید را خریداری کرده و استفاده لازم را از محصول مورد نظر خود بکنید.

انولع دوربین های سیمکارت خور

دوربین های مداربسته سیم کارت خور انواع مختلف دارند. هر کدام از مدل های دوربین مداربسته سیم کارتی قابلیت های متفاوتی و متنوعی دارند . برای مثال بعضی از دوربین ها برای فضاهای بیرونی ساخته شده اند ، مناسب محیط بیرون اند و ضد آب و گرد و غبار هستند .اما بعضی مدل ها برای فضاهای داخلی اند و نمی توان آن ها را در معرض باران و گردوغبار گذاشت . برخی از مدل های سیم کارت خور دارای زوم  تا 10x هستند که شما می توانید تصاویر را تا حد زیادی بزرگ کنید و روی تصویر خود زوم کنید حتی مدل های دوربین مینی اسپید دام را شما می توانید از راه دور چرخش چپ راست و بالا و پایین دهید. مدل های مختلف دارای کیفیت تصویر متفاوت نیز هستند . بعضی از دوربین های سیم کارتی دارای کیفیت تصویر 5 مگا پیکسل اند . علاوه بر این تفاوت ها و ویژگی های مختلف ، مدل های متنوع دیگری نیز هستند که قابلیت های متفاوت دیگری نیز دارند که شما می توانید اطلاعات همه این محصولات متنوع را در سایت نسل جدید دوربین های بیسیم خوانده و با آگاهی بالا آنچه که نیاز دارید را خریداری کرده و استفاده لازم را از محصول مورد نظر خود بکنید.

 

جهت مشاوره با شماره 09380389081 یا در بخش تماس با ما در ارتباط باشید.

 

  • نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.
برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.
افزودن نظر جدید
برگشت به بالا
×
گفتگوی آنلاین در واتساپ
برای شروع گفتگو کلیک کنید.