در حال حاضر اکثر کاربرانی که از دوربین های مدار بسته و دوربین سیمکارت خور استفاده می کنند می توانند تصویر دوربین های خود را در بستر اینترنت مشاهده کنند. اما بسیاری از کاربران این سوال را در ذهن خود دارند که میزان مصرف اینترنت در دوربین مدار بسته آنها چقدر است؟ در پاسخ باید بدانید حجم اینترنت مصرفی برای هر کاربر بسته به موارد زیر متفاوت است:


پیشنهاد ویژه: دوربین سیمکارت خور چرخشی 10 مدل پر فروش بازار


عوامل موثر در میزان مصرف اینترنت در دوربین مدار بسته

1. تعداد دوربین های مدار بسته: هر چه تعداد دوربین ها بیشتر باشد میزان اینترنت مصرفی بیشتر است.
2. کیفیت دوربین مدار بسته: هر چه کیفیت دوربین مدار بسته بیشتر باشد حجم مصرفی بیشتر است.
3. کیفیت تنظیم شده در برنامه انتقال تصویر: در زمان راه اندازی برنامه انتقال تصویر شما می توانید کیفیت تصویر خود را در حالت اصلی (Main Streem) با حجم مصرفی بالا و یا کیفیت پایین تر (Sub Streem) قرار دهید.

آیا میتوانیم مصرف اینترنت دوربین های سیمکارت خور را کاهش دهیم؟

در جواب باید گفت دوربین سیمکارتی ارزان با توجه به اینکه سرعت بسیار بالایی در انتقال تصویر نسبت به دوربین های بیسیم دارند پس مصرف بیشتری دارند، البته مصرف بیشتر به این معنا نیست که تمام ترافیک و حجم بسته خریداری شده در عرض یک الی دو روز مصرف می شود خیر اینطور نیست. اما برای کاهش مصرف اینترنت دوربین های سیمکارت خور باید از طریق نرم افزار مربوطه حجم ارسالی توسط اینرنت را کاهش داد که این امکان توسط پشتیبانی سایت برای مشتریان عزیز راهنمایی می شود.


پیشنهاد ویژه: خرید دوربین کوچک متصل به موبایل ارزان قیمت


مصرف اینترنت دوربین سیم کارتی

جدول مصرف اینترنت دوربین سیمکارت خور

زمان استفاده از دوربین  میزان مصرف اینترنت
مشاهده آنلاین یک ساعت در روز300 الی 400 مگابایت
مشاهده آنلاین یک روز کامل بی وقفه5 الی 10 گیگابایت
مشاهده فایل های ضبط شده از راه دور500 الی 800 مگابایت
مشاهده هفت روز هفته یکساعت در روز300 الی 1.850 مگابایت
مشاهده 30 روز یکساعت در روز5 الی 10 گیگابایت
مشاهده نیم ساعت در کل روز100 الی 250 مگابایت
مصرف حدودی در یکماه5 الی 10 گیگابایت

میزان مصرف دوربین های بیسیم سرور داخلی

آیا دوربین برای باغ اینترنت زیادی مصرف می کند؟

امروزه دوربین های بسیار زیادی وارد بازار شده است انواع دوربین های بیسیم در ابعاد و امکانات فوق العاده باید بگویم که دوربین بیسیم سرور داخلی هم وارد بازار شده است که مصرف کم تری نسبت به دوربین های وارداتی دارند ابته منظور از دوربین های سرور داخلی این است که بدون فیلتر و با انتقال تصویر فعال برای شما کار می کنند که میتوانید در سایت ما مشاهده نمایید، اما با تهیه دوربین های سرور داخلی هزینه مصرفی اینترنت باغ ویلا کاهش چشم گیری دارد.

آیا دوربین های کوچک هم مصرف اینترنت بالایی دارند؟

دوربین های کوچک در بین دوربین های سیمکارت خور و سرور داخلی مصرف اینترنت نسبتاً پایینی دارند و حجم بسیر کمی مصرف میکنند اما باید این نکته مهم را به شما بگویم که دوربین های بیسیم یا سیمکارت خور حجم ذخیره سازی و ارسال دیتای آن توسط نرم افزار موبایل قابل کنترل می باشد همچنین هر چه حجم اینرنت کمتر مصرف شود سرعت انتقال تصویر در فاصله دور بیشتر خواهد شد، در نتیجه هر چقدر بیشتر تصاویر را بصورت آنلاین مشاهده و یا بازیابی کنید مصرف اینترنت بیشتر خواهد شد.