ارسال فوری تهران 2 ساعته و شهرستان 48 ساعته / ساعت کاری فروشگاه 10 الی 18

خرید دوربین مخفی کوچک

قیمت دوربین مداربسته کوچک

دوربین فلتی ریز کوچک

قیمت دوربین فلتی ریز

دوربین فلتی نیز از نرم افزار look cam استفاده میکنند که با کیفیت 10 مگاپیکسل و از نوع دوربین بیسیم کوچک محسوب می شود. اندازه دوربین ۱*۱ سانتی متر (کوچکتر از بند انگشت) می باشد به یک دستگاه فرستنده و وای فای متصل می باشد. این دوربین می تواند تا فاصله ی ۲۰ الی 25 متری تصویر را بدون اینترنت و از ۲۰ متر بیشتر را به عنوان مثال از شهری به شهر دیگر با استفاده از اینترنت بر روی موبایل اندروید یا ios شما ارسال کند، که در سایت نسل جدید دوربین بیسیم موجود می باشد.


آموزش + دانلود نرم افزار look cam - انتقال تصویر دوربین Look cam


دوربین طرح شارژر

دوربین مخفی طرح شارژر

دوربین طرح شارژر یا دوربین مخفی طرح شارژر  وای فایدارای لنز پین هول بسیار کوچک داخلی است که به راحتی با اتصال آن به پریز برق هم می توانید موبایل تان را شارژر کرده و هم بصورت نامحسوس به منزل ، فروشگاه و یا محل کارتان نظارت داشته باشید.این دوربین مخفی کوچک به گونه ای است که با نصب آن می توانید تصاویر را بصورت آنلاین بر روی موبایل تماشا کنید. این دوربینمناسب جهت نظارت بر کودکان و سالمندان می باشد و دارای انتقال تصاویر روی موبایل می باشد.

عینک دوربین دار

عینک دوربین دار Full HD با عملکرد ضبط ویدئو به عنوان یک دوربین مخفی با طراحی زیبا ، طبی و فانتزی شناخته شده است که دوربین به صورت پنهان در این عینک تعبیه شده که به سختی دیده می شود و در مکان هایی که اقشار مختلف نیاز به یک دوربین مخفی دارند از عینک دوربین دار به عنوان دوربین عکاسی و فیلم برداری با کیفیت Full HD می توانند استفاده کنند.زمان ضبط و فیلم برداری به مدت 1 الی 2 ساعت می باشد.از دیگر ویژگی های عینک طبی دوربین دار Full HD استفاده از کابل آن برای اتصال به کامپیوتر است .

عینک دوربین دار

انتقال تصویر عینک دوربین دار

دوربین عینکی تصاویر را روی کارت حافظه ذخیره می کند و همانطور که توضیح داده شده از طریق لپ تاپ قابل بازبینی می باشد ، امروزه دوربین های پیشرفته به بازار عرضه شده که حتی از راه دور هم میتوانید تصاویر را روی گوشی خود داشته باشید که بهترین پیشنهاد دوربین مداربسته سیم کارت خور می باشد که هیچ نیازی به مودم وای فای ندارد و از طریق سیم کارت که روی خود دوربین قرار میگیرد اینترنت دوربین کوچک تامین میشود و تصاویر را از طریق نرم افزار مخصوص به گوشی موبایل شما ارسال می کند.

دوربین آهنربایی sqt

دوربین خودرو اس کیو تی بیسیم می باشد .و برای ارسال تصاویر به شما نیازی سیم های طولانی ندارد. برای اتصال این دوربین به گوشی یا تبلت شما اول از همه باید برنامه V380 PRO را روی گوشی یا تبلت خود نصب کنید .این دوربین را شما می توانید از طریق وای فای به موبایل خود وصل کنید . و تصاویر ، ویدئو ها و هشدارها را روی برنامه آن حتی به صورت آنلاین در هر جای دنیا مشاهده کنید . یکی از مهمترین مزایای این دوربین این است که انتقال تصویر این دوربین p2p می باشد و نیازی به ip static نمی باشد تا هر ماه یک هزینه جداگانه برای ip static دهید.ip static  آی پی می باشد .که از طرف سرویس دهنده اینترنت شما فقط یک آی پی مشخص شده را برای مودم شما تعریف می کنند.

 

برگشت به بالا
×
گفتگوی آنلاین در واتساپ
برای شروع گفتگو کلیک کنید.