ارسال فوری تهران 2 ساعته و شهرستان 48 ساعته / ساعت کاری فروشگاه 10 الی 18

قیمت دوربین سیم کارت خور چرخشی

قیمت دوربین سیم کارت خور چرخشی

دوربین های سیمکارتی از انتقال تصویر بسیار پر سرعتی برخوردار هستند که شما با هر اپراتور سیم کارتی از جمله همراه اول،ایرانسل،رایتل و ..  می توانید دوربین را راه اندازی کنید و استفاده کنید.

یکی از نکات مثبت این دوربین ها انتقال تصویر پر سرعت می باشد که در  دوربین مداربسته بیسیم وای فای تاخیر انتقال تصویر 10 الی 20 ثانیه دارند اما ما با این دوربین های سیمکارتی انتقال تصویر دوربین ها را به 0.5 نیم ثانیه کاهش دادیم تا شما از سرعت بالاتری در انتقال تصویر و هشدار های دستگاه از جمله : دزدگیر دوربین ها یا بازپخش پوشه های ذخیره سازی شده برروی رم  یا کنترل دستگاه از راه دور داشته باشید.

قیمت دوربین سیم کارت خور چرخشی

قیمت دوربین سیم کارت خور کوچک

اگر به دنبال فروشگاهی جهت خرید دوربین سیم کارتی هستید بهتر است آن را از فروشگاهی تخصصی و معتبر خریداری کنید،فروشگاه اینترنتی ما در زمینه فروش تجهیزات نظارتی و امنیتی چندین سال است که فعالیت میکند و جهت خرید میتوانید انواع دوربین مداربسته با اطلاعات دقیق در سایت " نسل جدید دوربین بیسیم " برسی و خریداری کنید.

قیمت دوربین فلتی ریز

مینی دوربین سیم کارت خور

دوربین مداربسته سیم کارت خور ، نگهبان تمام وقتی برای منزل و محل کار شماست که از طریق اتصال به اینترنت با شما ارتباط برقرار کرده و به ارسال تصاویر و ویدیو ها میپردازد اما برای برقراری ارتباط نیاز به اینترنت از طریق کابل و یا اینترنت مودم ندارد بلکه این دوربین کوچک دارای شیاری در داخل ساختار خود بوده و سیم کارتی درون این شیار قرار میگیرد و میتوان با خرید بسته های اینترنت همراه اول و ایرانسل و رایتل ، اینترنت لازم برای برقراری ارتباط میان دوربین مداربسته و کاربر را فراهم نمود.

مینی دوربین سیم کارت خور

دوربین سیمکارتی ارزان قیمت

دوربین های مداربسته سیم کارت خور انواع مختلف دارند. هر کدام از مدل های دوربین مداربسته سیم کارتی قابلیت های متفاوتی و متنوعی دارند . برای مثال بعضی از دوربین ها برای فضاهای بیرونی ساخته شده اند ، مناسب محیط بیرون اند و ضد آب و گرد و غبار هستند .اما بعضی مدل ها برای فضاهای داخلی اند و نمی توان آن ها را در معرض باران و گردوغبار گذاشت . برخی از مدل های سیم کارت خور دارای زوم تا 10x هستند که شما می توانید تصاویر را تا حد زیادی بزرگ کنید و روی تصویر خود زوم کنید حتی مدل های دوربین مینی اسپید دام را شما می توانید از راه دور چرخش چپ راست و بالا و پایین دهید. مدل های مختلف دارای کیفیت تصویر متفاوت نیز هستند . بعضی از دوربین سیم کارتی 5 مگاپیکسل دارای کیفیت تصویر بالاتری دارد . علاوه بر این تفاوت ها و ویژگی های مختلف ، مدل های متنوع دیگری نیز هستند که قابلیت های متفاوت دیگری نیز دارند که شما می توانید اطلاعات همه این محصولات متنوع را در سایت ما خوانده و با آگاهی بالا آنچه که نیاز دارید را خریداری کرده و استفاده لازم را از محصول مورد نظر خود بکنید.

دوربین سیمکارتی ارزان

معایب دوربین سیم کارتی

دوربین‌ سیم کارتی کیفیت تصویربرداری بسیار خوبی دارد اما در طولانی مدت برخی مشکلات و ایراداتی به وجود خواهد آمد. به عنوان مثال یکی از معایب این نوع دوربین‌ها عدم ارسال تصاویر به تلفن همراه است که این مشکل به علت عدم وجود سیگنال‌ها ایجاد می‌گردد. باید هنگام خرید دوربین‌های امنیتی سیم کارتی از برندهای معتبر خریداری نمایید. زیرا این برندها از خدمات پس از فروش برخوردار هستند و در صورت ایجاد هر مشکلی به نیاز شما پاسخ‌گو خواهند بود. همچنین برای محصول ضمانت‌نامه نیز در نظر می‌گیرند.

برگشت به بالا
×
گفتگوی آنلاین در واتساپ
برای شروع گفتگو کلیک کنید.