ارسال فوری تهران 2 ساعته و شهرستان 48 ساعته / ساعت کاری فروشگاه 10 الی 18

دوربین های مداربسته بیسیم Wireless

دوربین مداربسته بیسیم

دوربین مداربسته بیسیم را به اسم های مختلف دوربین مداربسته تحت شبکه ، دوربین مداربسته وای فای و همچنین دوربین مداربسته وایرلس شنیده ایم . دوربین مداربسته بیسیم به این معناست که تصاویر بیسیم به شما می رساند و برای انتقال تصاویر نیازی به کابل کشی نیست . همچنین بعضی دوربین ها برای شارژ از باتری استفاده می کنند و یا بعضی هم نیاز به کابل کشی دارند . دوربین مداربسته بی سیم با اتصال دوربین به برق و نصب برنامه مورد نظر می توانید با آموزشی هایی که داخل سایت نسل جدید دوربین های بیسیم گذاشتیم دوربین بی سیم خود را به مودم وای فای متصل کرده .

دوربین های بیسیم قابل حمل

دوربین مداربسته بیسیم را می توانید با اتصال به برق و نصب برنامه مورد نظر راه اندازی کنید . با ویدئو های آموزشی که در سایت نسل جدید دوربین های بیسیم است می توانید به راحتی دوربین را به وای فای خود وصل کنید تا مکانی یا محیطی که دوربین در آن نصب شده است را از هر جای جهان مشاهده کنید.

قابلیت های دوربین های مدابسته بیسیم

  • دارای سنسور های حرکتی قوی و حساس  وپشتیبانی از تکنولوژی تشخیص چهره و همچنین دارای مادون قرمز که دید در شبی واضح و شفاف را به شما تحویل می دهد . ا شما بتوانید در هر ساعت از شبانه روز حرکات مربوط به خانه یا فروشگاه و دفتر کار و … خود را کنترل کنید.
  • دوربین های مداربسته وایرلس همچنین یک سنسور تشخیص حرکت و تنظیم خودکار نور دارد . به این صورت که در صورت تشخیص حرکت ، دوربین به طور اتومات سوژه را دنبال می کند . این قابلیت یک بازدارندگی موثر است زیرا مزاحمان می دانند که آنها در دید کامل دوربین های مداربسته خانه هوشمند شما هستند و مورد شناسایی شما قرار می گیرند.
  • دوربین های مداربسته وایرلس دارای بلندگو و میکروفون می باشند .که امکان برقراری ارتباط دو طرفه بین شما که در هر جای دنیا هستید و طرف دیگر دوربین را می دهد .

دوربین پرستار کودک ضد آب

کمترین کابل کشی در دوربین های بیسیم

دوربین های مداربسته در سایت نسل جدید دوربین های بیسیم باسیم نیاز به کابل کشی و سیم کشی های گسترده ای دارند که سیستم های دوربین مداربسته بی سیم تا حد زیادی شما را از این شلوغی های سیم ها و کابل های دوربین مداربسته سیمی راحت می کند . دوربین های بیسیم همچنین چون کابل کشی کمتری دارند ،خیلی راحت تر می توان برای آن ها فضا برای نصب انتخاب کرد .این دوربین ها در بیشتر موارد نیازی به نصاب ندارند . شما حتی خودتان میتوانید دوربین های بیسیم را به آسانی نصب و راه اندازی نمایید.

اتصال دوربین های بیسیم به مودم وای فای

ضدآب و همچنین ضد گردوغبار

بیشتر افراد نگران این هستند که دوربین مداربسته ممکن است در فضاهای بیرونی زیر باران و گرد و غبار آسیب ببینند که دوربین های بیسیم این نگرانی را برطرف می کنند زیرا این نوع دوربین ها ضد آب و گرد و غبار هستند و شما می توانید از آن ها علاوه بر فضاهای داخلی در فضاهای باز و بیرونی هم با خیال راحت استفاده کنید و همچنین آسوده خاطر باشید که باران و گرد و غبار هیچ گونه آسیبی به دوربین شما نمیزند .

دارای فضای ذخیره سازی داخلی و همچنین کارت SD

این دوربین ها فضای ذخیره سازی داخلی دارند ،که تصاویر و ویدئو های گرفته شده را ذخیر می کنند تا شما بتوانید، بار دیگر فیلم ها و تصاویر را بازبینی کنید و همچنین علاوه بر آن از کارت SD هم پشتیبانی می کنند.

انواع دوربین مداربسته بیسیم و وایرلس

انواع دوربین های بیسیم در نسل جدید دوربین های بیسیم

دوربین مداربسته بیسیم انواع مختلف دارند. هر کدام از مدل های دوربین های بیسیم دارای قابلیت های خاصی هستند که آن را از دوربین های دیگر متمایز می کند .برای مثال دوربین های مداربسته بیسیم مخفی و کوچک ، ضد آب ، 5 مگاپیکسل ، خورشیدی و …این دوربین ها دارای قابلیت متفاوت هستند مثلا بعضی مدل ها ضد آب هستند و مناسب فضاهای بیرونی اند و برخی دارای تصویر پانوراما هستند که کل یک فضا را پوشش می دهند . دوربین های مخفی بیسیم اندازه ای کوچک دارند تا شما آن را در هرجایی قرار دهید . دوربین های خورشیدی بیسیم حتی نیروی برق خود را هم از تابش خورشید بدست می آورند. برخی مدل ها دارای پروژکتور نیز هستند که دید در شبی واضح و شفاف ارائه می دهد. انواع مختلف دوربین مداربسته بیسیم را از سایت نسل جدید دوربین های بیسیم می توانید انتخاب و تهیه کنید.

قیمت دوربین مداربسته بیسیم و وایرلس

دوربین های مداربسته بیسیم نسبت به دوربین های مداربسته باسیم دارای قیمت پایین تری هستند. دوربین های بیسیم هم امروزه دارای قابلیت ها و کاربردهای مختلفی هستند که هر کدام قیمت های متفاوتی دارند.سازندگان دوربین مداربسته بیسیم ، قابلیت و تکنولوژی های مختلفی را به دوربین ها اضافه می کنند ،که این تکنولوژی متناسب با نیاز شما ساخته میشود که برروی قیمت دوربین مداربسته بیسیم تاثیر می گذارند .شما باید با توجه به نیاز خود دوربین مداربسته وایرلس مورد نظر خود را انتخاب کرده و خریداری می کنید. در ادامه به قابلیت ها و تکنولوژی هایی که برروی قیمت دوربین مداربسته بیسیم تاثیر می گذارند توضیح می دهیم.

گاهی شما به دوربینی نیاز دارید که باید کوچک باشد تا به عنوان دوربین مداربسته مخفی از آن استفاده کنید یا اینکه می خواهید به راحتی در دکور فضای مورد نظر خود جای . اگر نیاز به دوربین مداربسته مخفی و کوچک دارید باید هزینه بیشتری کنید زیرا دارای قیمت بالاتری است.

از قابلیت های دیگر که روی قیمت تاثیر می گذارد می توان به مواردی که در ادامه گفته می شود ،اشاره کرد. قابلیت ضد آب بودن، کیفیت تصویر واضح و شفاف ،دید در شب رنگی، دوربین های خورشیدی بیسیم .اینها تکنولوژی های هستند که شما در صورت نیاز به این قابلیت ها باید هزینه بیشتری کنید .

مزایای دوربین مداربسته بیسیم

دوربین های بیسیم بدن نیاز به دستگاه ضبط

اولین و مهم ترین مزایا این نوع دوربین ها بیسیم بودن آن هاست .که دیگر برای انتفال تصاویر نیازی به سیم کشی و داکت کشی های فروان نیست . نداشتن سیم کشی این مزیت را به این دوربین ها اضافه می کند که شما می توانید دوربین های مداربسته بیسیم را در هر جایی بدون فکر به اینکه سیم ها را از کجا رد کنید نصب بفرمایید.

دوربین های مداربسته بیسیم از دستگاه جداگانه دی وی آر (DVR) هم استفاده نمی کنند و این امر هم باعث کاهش هزینه های شما می شوند. از مزایای دیگر دوربین های وایرلس این است که با توجه به اینکه  سیم کشی و داکت کشی در این دوربین ها بسیار کم است پس هزینه کمتری نیز نسبت به دوربین های باسیم می شود.

کارت حافظه و دخیره سازی دوربین های بیسیم وای فای رمخور

دوربین های مداربسته وایرلس رم خور می توانند تصاویر را با کیفیت عالی برای شما ذخیره سازی کنند و کیفیت تصویری که برای شما ضبط می کنند با رزولوشن 1080 یا HD می باشد که در بعضی از دوربین هایی که لنزشنان 5 مگاپیکسل است تصاویر را 2560*1920 ذخیره می کنند که کیفیت بسیار مناسبی دارند دوربین های بیسیم وای فای حتی می توانند صدای محیط را برای شما داخل کارت حافظه ذخیره کنند.

دوربین های بیسیم رم خور و سیمکارت خور

 

کارت حافظه ای که شما می توانید برای این دستگاه تهیه کنید از 8 گیگ تا 128 گیگ می باشد که بستگی به خود شما دارد که چقدر زمان برای ذخیره سازی لازم دارید که با توجه به جدول زیر می توانید کارت حافظه خود را انتخاب کنید.شما همچنین می توانید حالت ضبط را برروی حرکتی بگذارید تا هر موقع جلوی دوربین حرکتی صورت گرفت دستگاه اقدام به ضبط کند.

نسل جدید دوربین های بیسیم و سیمکارت خور هفت روز هفته ، ۲۴ ساعت شبانه‌روز پاسخگوی شما هستیم ، همچنین جهت خرید و مشاوره هرگونه سیستم های امنیتی ، نظارتی و تجهیزات بیسیم از طریق واتس آپ به شماره 09380389081 با ما در ارتباط باشید، متشکریم

کارت حافظه (micro sd)

مقدار روز ذخیره 

رم 8 گیگ

2 روز ذخیره

رم  16 گیگ

4 روز ذخیره

رم  32 گیگ

8 تا 9 روز

رم  64 گیگ

16 تا 17 روز

رم  128 گیگ

30 تا 31 روز

  • نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.
برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.
افزودن نظر جدید
برگشت به بالا
×
گفتگوی آنلاین در واتساپ
برای شروع گفتگو کلیک کنید.