ارسال فوری تهران 2 ساعته و شهرستان 48 ساعته / ساعت کاری فروشگاه 10 الی 18

تحویل فوری دوربین بیسیم در تهران

نسل جدید دوربین بیسیم و سیمکارتی

تحویل فوری پیک در شهر تهران:

در صورتی که سفارش دوربین های مداربسته شما برای شهرستان تهران و در محدوده پیک شهری باشد، در کمتر از 2 ساعت (با هماهنگی قبلی) و در همان روز به دستتان خواهد رسید. ارسال فوری مرسولات برای سفارشاتی است که تا قبل از ساعت 11 قبل از ظهر همان روز (روز کاری) ثبت گردیده باشند. در نظر داشته باشید که قبل از ارسال بسته خریدتان جهت هماهنگی و اطلاع، با مجموعه ما تماس حاصل می شود. اگر سفارش دوربین های مداربسته بیسیم شما مربوط به ایام تعطیل رسمی (مطابق با تقویم) باشد سفارشتان در اولین روز کاری پس از تعطیلات به دستتان خواهد رسید.

پرداخت در محل دوربین در تهران

پرداخت در محل در تهران:

بله شما میتوانید وجه سفارش خود را هنگام تحویل کالا با کلیه کارت های بانکی در دستگاه کارتخوان پرداخت کنید، در برخی موارد امکان پرداخت سفارش در محل وجود ندارد.

 

تحویل فوری دوربین بیسیم در تهران

تحویل از طریق پست پیشتاز و سفارشی:

اگر خریدتان قبل از ساعت 11 قبل از ظهر روز کاری باشد مرسوله شما بسته بنده گردیده و در همان روز تحویل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران میگردد و اگر سفارش شما مربوط به ایام تعطیل رسمی (مطابق با تقویم) باشد سفارشتان در اولین روز کاری پس از تعطیلات تحویل پست می شود "بسته بندی و تحویل فوری برای سفارش های شهرستان" و طبق گفته وبسایت رسمی شرکت پست، بین 24 تا 72 ساعت کاری به دستتان می رسد.

 

برگشت به بالا
×
گفتگوی آنلاین در واتساپ
برای شروع گفتگو کلیک کنید.