در حال پایان تخفیف عــــــــیدانه 🤩 * قبل از افـــزایــش قیـمت ها خرید کنید *

دوربین های مداربسته برای باغ و ویلا

دوربین مداربسته برای باغ ویلا

اولین چیزی که هنگام خرید بهترین دوربین مداربسته برای باغ، باید بدانید این است که بودجه شما چقدر است. جواب این سوال تحت تأثیر موارد بسیاری از جمله، تعداد دوربین‌های مورد نیاز، نوع دوربین‌های مورد نیاز و موارد دیگر قرار خواهد گرفت. شروع برنامه‌ریزی با در نظر گرفتن بودجه‌ای که دارید، انتخاب شما را در مورد سایر عوامل مرتبط با دوربین‌های فضای باز و یا دوربین های سیمکارت خور  آسان‌تر می‌کند.

دوربین برای باغ

دوربین‌های مداربسته در فضای باز با قیمت‌های متفاوتی در بازار وجود دارند. مشکل اصلی دوربین‌های ارزان‌تر این است که اغلب ویدئوهایی با وضوح پایین‌تری دارند و ممکن است سایر ویژگی‌های مورد نظر شما (دید در شب، مقاومت در برابر سرما، انتقال تصویر موبایل و غیره) را نداشته باشند. شما لزوماً به گران‌ترین دوربین موجود در بازار نیاز ندارید، اما اگر بتوانید قیمت بالاتری بپردازید، احتمالاً دوربین‌های بهتری خواهید داشت. این به معنای ویدئوی باکیفیت‌تر و شانس بیشتر برای ثبت جزئیات مورد نیاز برای دستگیری مجرمان است.

مهم نیست که بودجه شما برای تهیه بهترین قیمت دوربین مداربسته برای باغ چقدر است، استفاده از نصب‌کننده و یا فروشنده حرفه‌ای دوربین‌های مداربسته مانند سایت نسل جدید دوربین بیسیم  می‌تواند به شما کمک کند تا بفهمید نیازهای امنیتی شما چیست و بدین ترتیب می‌توانید بر اساس بودجه خود از پس هزینه‌ها برآیید.

بودجه شما برای خرید دوربین مداربسته

دوربین چرخشی برای باغ

دوربین چرخشی مینی اسپید دام  PTZ از نوع دوربین بیسیم زوم دار اسپید دام می باشد . این دوربین مینی اسپید دام ، بی سیم است و از طریق وای فای به موبایل ، تبلت یا لپ تاپ شما متصل می شود . همچنین این دوربین به دستگاه NVR نیز اتصال می یابد  . برنامه دوربین چرخشی اسپید دام برای اتصال به موبایل ، تبلت و لپ تاپ شما می باشد .شما از این دوربین می توانید در خانه ، محل کار ، فروشگاه و هر جایی که نیاز دارید استفاده کنید .


دورین مخصوص باغ و ویلا

تشخیص حرکت و تعقیب سوژه : دوربین چرخشی اسپید دام توانایی تشخیص حرکت در جلوی خود را دارد . با تشخیص حرکت در جلوی خود سریع احساس خطر می کند و از طریق اپلیکیشن به شما آلارم می دهد . دوربین چرخشی اسپید دام ضمن تشخیص حرکت ، سوژه را نیز دنبال و تعقیب می کند.

کارت SD: دوربین چرخشی اسپیددام از کارت حافظه تا 128 گیگابایت پشتیبانی می کند.

دوربین مدار بسته شارژی برای باغ

وقتی که متقاضیان دوربین مداربسته با پشتیبانی دفتر تماس میگیرند میخواهند از دوربین های خورشیدی یا شارژی استفاده کنند، ما دوربین های سیمکارت خور خورشیدی را به دوستان پیشنهاد میدیم چون این دوربین های نیازی به برق برای راه اندازی ندارد و دوما برای انتقال تصویر نیازی به مودم وای فای ندارد زیرا سیمکارت خور می باشد و از طریق سیمکارت اینترنت دستگاه تامین می شود، و شما به راحتی از طریق نرم افزار مخصوص موبایل می توانید تصاویر را از راه دور مشاهده کنید.

دوربین برای باغ بدون برق

در صورتی که میخواهید از یک دوربین شارژی بدون نیاز به برق استفاده کنید بهترین انتخاب به نظر من دوربین خورشیدی برای باغ ویلا و محیط های بزرگ می باشند، دوربین های خورشیدی هیچ نیازی به برق یا مودم وای فای ندارند البته اینترنت آن از طریق سیمکارت تامین شده و از طریق اپلیکیشن موبایل تصاویر برای شما ارسال خواهد شد دوربین های بیسیم با انتقال تصویر فعال می باشند پس هیچ نگرانی بابت انتقال تصویر آن ها نمی باشد.

دوربین سیمکارت خور سیمکارتی بیسیم

 

 

 

 

برگشت به بالا
×
گفتگوی آنلاین در واتساپ
برای شروع گفتگو کلیک کنید.